čtvrtek 16. dubna 2020

Info

Zdravím! :D

Sice tohle s největší pravděpodobností nikdo nečte, ale tak to je jedno. Dala jsem si na nějakou chvíli pauzičku, protože jsem neměla náladu a ani čas. Ale teď jsem zase zpět! Vrátím se k překladu novely, dopřekládám Kimetsu no Yaiba a rozjedu nové projekty.

Také máme nového překladatele, který se pustil do Kabukibu! a druhé série Kaguya-sama: Love Is War. Obě moc doporučuji. Až bude mít hotové Kabukibu!, má v plánu 22/7.

Noste roušky, dodržujte odstupy, buďte ohleduplní a hlavně neklesejte na mysli!

Zůstaňte zdraví a veselí,
Terumi

4 komentáře:

  1. nevadí hlavní je si odpočinout:) jinak děkuji za překlady.

    OdpovědětVymazat
  2. Už se těším na pokračování noveli. Děkuju

    OdpovědětVymazat
  3. Super že budeš překládat ^_^

    OdpovědětVymazat
  4. omlouvám se že to píšu sem ale nenašel jsme jak vás jinak kontaktovat. Vzhledem k situaci s koncem Akihabary jsme vytvořili na discordu Akihabary ( https://discord.gg/myZKQaJ ) room s novýma překladama anime/doramy, snažíme se nějak docílit toho aby lidi nemuseli lézt na všechny překladatelský stránky a hledat co je nového. A jelikož jsi byl/a veden na Akihabaže jako distributor titulku a stále máš zájem a překládáš tak můžeš vždycky nový titulky/odkaz postnout tam nebo poslat mě (bajina.preklady@gmail.com) a já to přidám za tebe. Bája

    OdpovědětVymazat